آیا گوگل در حال ساخت کروم بوک پیکسل با نمایشگر فوق رتینای.......

نیما دادگستر
2013-02-07 09:15:24
امروز یک ویدیوی جالب دنیای کروم بوک ها را داغ تر کرده. خانواده کروم بوک که نام تجاری متعلق به گوگل برای لپ تاپ های مجهز به سیستم عامل کروم این شرکت است، از اواخر سال گذشته میلادی با جدیت و حضور بیشتر شرکت های تولید کننده سخت افزار صاحب 4 عضو جدید در ابعاد مختلف شده و 2013 می تواند سالی باشد که گوگل حضور خود در این عرصه را عمق می بخشد.



حالا ویدیویی که توسط یکی از توسعه دهندگان لو رفته، مدعی وجود کروم بوکی ساخت گوگل با نمایشگر فوق رتینای لمسی است. این ویدیو که به نظر یک ویدیوی تبلیغاتی می آید، Chromebook Pixel را با نمایشگر لمسی فوق رتینا برخوردار از رزولوشن 2560 در 1700 (در مجموع بیش از 4 میلیون پیکسل) نشان می دهد ولی حتماً با ما هم عقیده هستید: چیزی که آن را جالب تر می کند لمسی بودن صفحه نمایش است.

pixel-e1360173854423.jpg

به نظر می رسد این محصولی باشد که پیش تر تحت نام Chromebook Link در دست توسعه بوده ولی در ویدیو کروم بوک پیکسل نام دارد و ادعا می شود که تمام اجزا آن را خود گوگل طراحی کرده. درست همین جمله "تمام اجزا طراحی شده توسط گوگل" است که شک ما را بر می انگیزد. ضمن اینکه منبع لو دهنده این ویدیو، قبلاً هم سابقه انتشار ویدیوهای غیر واقعی را داشته.

بنابراین فعلاً با دیده تردید به این ویدیو نگاه می کنیم ولی از یاد هم نمی بریم که پیش تر خبری درباره احتمال معرفی کروم بوک لمسی از طرف گوگل منتشر شده بود، پس این احتمال به طور کلی وجود دارد.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد