پشت پرده ترک پرسپولیس از سوی علی کریمی؛ پای شیرینی در میان است

پشت پرده ترک پرسپولیس از سوی علی کریمی؛ پای شیرینی در میان است

 پشت پرده ترک پرسپولیس از سوی علی کریمی؛ پای شیرینی در میان است
سرپرست پرسپولیس یکبار دیگر علیه علی کریمی موضع گرفت و گفت: «این آقا بی معرفتی کرد.»



جام نیوز: هرچند که مسئولان باشگاه می‌کوشند تا خبری از اتفاق‌های این تیم و روابط سرد بعضی از مسئولان و بازیکنان به بیرون درز نکند ولی صحبت‌های سرپرست موقت با چند بازیکن پس از چند روز به دست ما رسید.


سرپرست موقت که در چند مورد دچار درگیری لفظی با کریمی شد، در صحبت‌هایی که با این بازیکنان داشت می‌گفت علی کریمی دلش نمی‌خواسته تا برای تیمش در دربی بازی کند!


هرچند که با توجه به شرایط این تیم دل‌مان نمی‌خواهد تا در مورد بعضی از مسایل بنویسیم ولی گذشتن از قسمتی از صحبت‌های سرپرست موقت راحت نیست: «حاجی اصلا این آقا رو نمی‌خواست! بقیه هم ایشون رو نمی‌خواستن! من باعث شدم که این آقا بیاد پرسپولیس، کلی به حاجی التماس کردم و آخرش هم این آقا بی‌معرفتی کرد. محبتی که ما به این آقا کردیم رو کسی بهش نکرده!»


* یحیی که پس از تساوی سرخ‌ها مقابل نفت تهران در رختکن تیمش شرایط خوبی نداشت، به شدت نگران ماجرای تمدید قراردادش بود و از این بابت نگران بود که با توجه به تساوی مقابل نفت و ناکامی در بازی‌های گذشته، مسئولان باشگاه قید تمدید قرارداد با او را بزنند. [جلسه دوشنبه شب محمد رویانیان و یحیی گل‌محمدی خیال سرمربی سرخ‌ها را برای تمدید قراردادش راحت کرد] جدا از گل‌محمدی که در رختکن پرسپولیس به شدت عصبانی بود، ناراحتی و عصبانیت سعید شیرینی را نیز نمی‌شد تصور کرد. سرپرست موقت پرسپولیس پس از ورود به رختکن سرخ‌ها روی ساک شماره هشت نشست و مشغول بازی با تلفن همراهش شد.


از آنجایی که علی کریمی در اردوی پرسپولیس و دیدار با نفت حضور نداشت، ساک او در گوشه‌ای از رختکن بود و شیرینی هم پس از ورود به رختکن یک راست به سمت ساک کریمی رفت و روی آن نشست. باوجود نگاه‌های معنادار تدارکاتچی‌ها و بعضی از بازیکنان پرسپولیس، شیرینی با آن شرایط خاص جسمانی‌اش از روی ساک کریمی بلند نشد و بالاخره کار به جایی رسید که با خواهش یکی از تدارکاتچی‌ها سرپرست موقت از روی ساک جادوگر بلند شد.


با این نوع صحبت‌ها و موضع‌گیری‌های عجیب سرپرست موقت هیچ بعید نیست که جادوگر به جای امضای قرارداد سفید با مسئولان تیمش، این‌بار به پیشنهاد یک میلیون دلاری باشگاه عربی پاسخ مثبت بدهد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
منبع:jamnews.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد