پاسخ متفاوت احمدی نژاد به سؤال خبرنگار صداوسیما

پاسخ متفاوت احمدی نژاد به سؤال خبرنگار صداوسیما

 پاسخ متفاوت احمدی نژاد به سؤال خبرنگار صداوسیما
رئیس جمهور با بیان این که امروز اقیانوس بیکران ملت ایران به تلاطم درآمده و اقشار و سلیقه‌های گوناگون در صحنه حضور دارند، اظهار داشت: در راهپیمایی 22 بهمن امسال زیبایی‌های یک ملت است که خود را نشان می‌دهد...


عصر ایران:رئیس جمهور با بیان این که امروز اقیانوس بیکران ملت ایران به تلاطم درآمده و اقشار و سلیقه‌های گوناگون در صحنه حضور دارند، اظهار داشت: در راهپیمایی 22 بهمن امسال زیبایی‌های یک ملت است که خود را نشان می‌دهد و موجی که تا دورترین نقاط عالم تاثیر خود را در جهت اصلاح، عدالت، توحید، رفع ظلم از جهان و عزت بیشتر ملت ایران و همه ملت‌ ها باقی خواهد گذاشت.

دکتر محمود احمدی‌نژاد پیش از ظهر دیروز در اجتماع باشکوه راهپیمایان 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان این که انقلاب اسلامی متعلق به ملت بوده و در حقیقت، تاریخ، هویت، موجودیت و نور بلند الهی است، گفت: حضور مردم در گرامیداشت پیروزی انقلاب، راهپیمایی 22 بهمن هر سال پرشکوه‌تر از سال قبل خواهد بود چرا که ملت ایران هر سال در جایگاهی بالاتر و عزیزتر قرار می‌گیرند.

رئیس‌جمهور همچنین خاطرنشان کرد: ملت ایران همانند رودخانه زلالی است که با حضور یکپارچه خود همه زشتی‌ها، ‌ناملایمات و پلشتی‌ها را از میان خواهد برد و اراده این ملت موجب عزت روزافزون و رسیدن به جایگاه بالاتر در عرصه‌های مختلف خواهد بود.

دکتر احمدی‌نژاد با انتقاد از سوال خبرنگار صدا و سیما درخصوص ارزیابی از وحدت و همدلی ملت ایران با وجود مشکلات فراوان، با بیان این که همین جا لازم است تذکری به صدا و سیما به خاطر عملکرد آن در دهه فجر امسال داشته باشیم، اظهار داشت: مقایسه اراده ملت، انقلاب و عظمت‌های مردم با برخی از مشکلاتی که ممکن است وجود داشته باشد، بی‌انصافی به ملت است.

همه در زندگی خود مشکل دارند آیا به فکر پیشرفت، عظمت و دفاع از حقوق خود نیستند؟ هیچ‌گاه مرسوم نبوده این گونه سوال شود که مردم با وجود مشکلات در راهپیمایی 22 بهمن چه خواهند کرد. ملت ایران انقلاب اسلامی را متعلق به خود دانسته و انقلاب در حقیقت، تاریخ، هویت، موجودیت و نور بلند الهی است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: asriran.com
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد