گفته‌های عجیب برنده سیمرغ نقش مکمل در برنامه «هفت»!

گفته‌های عجیب برنده سیمرغ نقش مکمل در برنامه «هفت»!

همچنین حامد بهداد؛ برنده بازیگر نقش مکمل مرد نیز اظهار داشت: من همیشه در تمام این سا‌لها نگران بودم از اینکه مبادا جایزه را برای فیلمی بگیرم که...
 

بهداد: دیگر کسی نمی‌تواند با من شوخی کند! برنامه این هفته «هفت» هم به مانند هفته‌های گذشته و به خصوص برنامه‌های روزانه‌ای که همزمان با جشنواره روی آنتن می‌رفت، حاشیه‌های خاص خود را داشت. حاشیه‌هایی که با اظهارنظرات مهناز افشار و حامد بهداد که بازیگران مکمل برنده جشنواره امسال بودند، همراه بود.
 
افشار: نقش‌های خاکستری را دوست دارمدر بخشی از «هفت» مهناز افشار برنده بهترین نقش مکمل زن در گفتگویی اظهار داشت: مسیر حرفه‌ای کاری من از "سالاد فصل" اغاز می‌شود و من سعی کرده‌ام کارهای متفاوتی در کارنامه کاریم داشته باشم.
 وی افزود: من نقش‌های خاکستری را دوست دارم و  نقشم در "سعادت آباد" هم اینگونه بود.
 
بهداد: کسی با من شوخی نکندهمچنین حامد بهداد؛ برنده بازیگر نقش مکمل مرد نیز اظهار داشت: من همیشه در تمام این سا‌لها نگران بودم از اینکه مبادا جایزه را برای فیلمی بگیرم که از آن بدم می‌آید که خوشبختانه این جایزه برای فیلم کیمیایی نصیبم شد.
 وی افزود: من به جایگاهی از سطح کار حرفه‌ای رسیده‌ام که دیگر کسی نمی‌تواند با من شوخی کند.
 
هومن سیدی: فیلمم یک کار سینمایی نبوددر بخش دیگری از برنامه، هومن سیدی و آزاده صمدی؛ زوج تحسین شده جشنواره که امسال فیلم «آفریقا» را در جشنواره داشتند، در استودیوی پخش حضور یافتند.
سیدی در ارتباط با "آفریقا" گفت: این فیلم با مدیوم سینمایی ساخته شده اما شاید جایش در بخش مسابقه سینمای ایران نبود چون نگاهی متفاوت داشت.
همچنین صمدی نیز گفت: برای من فرقی نمی‌کند در کارهای همسرم بازی کنم یا نه، برای من کار خوب است که اهمیت دارد.
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
منبع: inn.ir
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد