کیت اربن: نیکول کیدمن فوق العاده است!!


کیت اربن: نیکول کیدمن فوق العاده است!!
کیت اربن ،همسرش نیکول کیدمن را ستود و گفت که او یک همسر فوق العاده است. کیت اربن که اخیرا" به عنوان داور برنامه امریکن آیدل فعالیت می کند و از همسرش دو فرزند...


کیت اربن ،همسرش نیکول کیدمن را ستود و گفت که او یک همسر فوق العاده است. کیت اربن که اخیرا" به عنوان داور برنامه امریکن آیدل فعالیت می کند و از همسرش دو فرزند با نامهای ساندی رز ۴ ساله و فیث مارگارت ۲ ساله دارد توانایی همسر خود را ستود و او را یک « مادر عالی » نامید.
او گفت:« من یک تیم فوق العاده در کنارم دارم و مسلما" همه کارهایم را به تنهایی انجام نمی دهم.» « اول از همه باید از تمام کسانی که کمک کردند من این کارها را انجام دهم تشکر کنم .»
« و در ادامه باید بگویم که من یک همسر فوق العاده دارم که یک مادر عالی و بی نظیر نیز هست . او زندگی مشترک ما را به نحوی اداره می کند که هم بتوانیم زندگی حرفه ای موفقی داشته باشیم و هم بتوانیم فرزندانمان را بخوبی بزرگ کنیم.»

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: aftabir.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد