جاستین بیبر بازهم در کنسرت نزدیک بود بمیرد!


جاستین بیبر بازهم در کنسرت نزدیک بود بمیرد!
جاستین بیبر در برابر هزاران تماشاگر حاضر در سالن آرنای لندن غش کرد وبعد از اتمام کنسرت به بیمارستان منتقل شد.



جاستین بیبر در برابر هزاران تماشاگر حاضر در سالن آرنای لندن غش کرد وبعد از اتمام کنسرت به بیمارستان منتقل شد.
این ستاره پاپ کانادایی بعد از غش کردن به پشت صحنه منتقل شد و حدود ۲۰ دقیقه بخاطر تنگی نفس با کپسول اکسیژن تحت درمان بود.
این خواننده ۱۹ ساله بعد از این حادثه دوباره به صحنه بازگشت و کنسرتش را به پایان رساند اما بنا به گفته منابع خبری ، بعد از اتمام برنامه برای بررسی های بیشتر و چک آپ به بیمارستان منتقل شد تا علت تنگی نفس او بررسی شود.
در ویدئویی که توسط یکی از طرفداران جاستین در یوتیوب منتشر شد ، اسکوتر براون ، مدیر برنامه های جاستین به تماشاگران حاضر می گوید : « جاستین دچار تنگی نفس شده است ، در تمام طول برنامه هم از این بابت احساس ناراحتی می کرد . در حال حاضر پزشکان و امدادگران در پشت صحنه مشغول درمان او هستند.»
« پزشکان به او توصیه می کنند که به بیمارستان برود تا علت تنگی نفس و ناراحتی ریه او بررسی شود اما او به من گفت ، تا پنج دقیقه دیگر به روی صحنه می آید تا برنامه اش را تمام کند.»
« اما مسلما" او نمی تواند مثل روزهای عادی روی صحنه بالا و پایین بپرد و این طرف و آن طرف برود ، بنابراین لازم است که شما هم باید صبور باشید و همکاری کنید . ما دوست نداریم به شما بی احترامی شود و نمی خواهیم که شما دیر به خانه هایتان برسید.»

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: aftabir.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد