تاسف گلشیفته برای لیلا حاتمی/ تصویر

گلشیفته فراهانی در جدیدترین مصاحبه خود با حمله به زنان سینمای ایران بویژه لیلا حاتمی، از اینکه آنها مانند او نمی توانند هرکاری که دلشان خواست بکنند و مانند او باشند، ابراز تاسف کرد!



[-] اندازه متن [+]

 

جام فرهنگی؛ مجله استاندارد در مطلبی با عنوان «آیا کسی می تواند در ایران این عکس ها را بیاندازد؟» به مصاحبه با گلشیفته فراهانی در فرانسه پرداخت.

 

به گزارش جام کشکول؛ گلشیفته فراهانی که این روزها دوباره با حضور در مجلات مد، توجه رسانه ها را به خود جلب کرده، در گفتگو با این مجله باز هم اظهاراتی بر زبان آورد که نشان از دلبستگی هایش به غرب است، وی به استاندار گفته است: در ایران نباید موهای زنان دیده شود. ما در ایران مجله ای مخصوص عکاسی مد و فشن نداریم. ایران تصویر جدیدی از زندگی روزمره را به نمایش گذاشته است.

 

فراهانی با حمله به بازیگران زن سینمای ایران که فاصله بسیاری به لحاظ اخلاقی با او دارند و نمی توانند مانند او مبتذل باشند و خود را به نمایش عمومی بگذارند، گفت: بازیگران زن سینما مانند لیلا حاتمی (دارنده جایزه برای فیلم جدایی نادر از سیمین در جشنواره فیلم برلین سال 2011) باید در مراسم های بین المللی موهای خود را بپوشانند و این زندگی نیست.

 

او با افتخار به برهنه شدن جنجالی اش که تنها از عهده زنان بدکاره بر می آید، افزود: تصویر برهنه من در فیلم فرانسوی سزار تولید سال 2012 در مدت 2 روز 40 میلیون بازدید داشت.

 

 

 

 

 


http://www.jamnews.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد