رتبه بندی لباسهای منتخب گلدن گلوب 2013



رتبه بندی لباسهای منتخب گلدن گلوب 2013
آنا هاتاوی در لباسی ساده و سفید رنگ دیده شد. در حالی که موهای کوتاه ساده داشت و فوق العاده ساده آرایش کرده بود.


منتخب های این دوره از رقابت‌های سینمایی گلدن گلوب هفته پیش معرفی شدند و ما در اینجا مدل لباس های منتخبین جوایز گلدن گلوب و نمره ای را که به لباس های آنها در این شب داده شد را برایتان آورده ایم. بازیگران با مدل های مختلفی روی فرش قرمز ایستادند .گلدن گلوب مجموعه جوایزی می باشد که هر ساله در هالیوود به بهترین تولیدات سینمایی و تلویزیونی داده می شود.

 
Ben Affleck
رتبه : A
فیلم ضد ایرانی « آرگو» به کارگردانی « بن افلک » در میان تعجب رسانه‌های غربی، برنده جایزه بهترین درام سال شد. روایتی هالیوودی از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان ایرانی است. فیلمی که به ادعای کارگردان آن، « بن افل ک»، یک اثر سینمایی صرفا سرگرم کننده است.
 

Megan Fox 
رتبه : A-
مگان فاکس بازیگر 26 ساله که اکنون مادر هالیوودی است. به تازگی او و همسرش صاحب فرزند شدند .او در مراسم گلدن گلوب بر روی فرش قرمز ایستاد . او در مورد لباس های خود می گوید که  شوهرش برایان آستین گرین Brian Austin Green  همیشه لباس های او را انتخاب می کند و راجع به لباسی که در این شب به تن داشت گفته است که تا آخرین دقایق هم لباسش را ندیده بوده است.

 

Jennifer Garner
رتبه : B+
 به نظر می رسد که او فقط همسر یکی ازبزرگترین برندگان جوایزاین شب می باشد، او در لباسی شرابی رنگ با پولک های درخشانی که روی آن دوخته شده بود روی فرش قرمز ایستاد. موهای خود را ساده بالا بسته و آرایشی ملایم دارد.هنگامی که به او نگاه می کنید :واقعیت این است که او کمتر از 40 سال به نظر می رسد .همسری مهربان و صمیمی است . او یکی از این بانوان خوش شانس می باشد!
 

Anne Hathaway
رتبه : B 
آن هاتاوی در لباسی ساده و سفید رنگ دیده شد. در حالی که موهای کوتاه ساده داشت و فوق العاده ساده آرایش کرده بود. اگرچه یکی از نامزدهای بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای " بینوایان " شد اما به نظر می رسد او جزء بهترین ها نمی باشد. آیا شما موافق هستید؟

 

Halle Berry
رتبه : C+
لباس شبی که او در مراسم گلدن گلوب 2013 پوشیده است یادآوری ازمدل لباس های آنجلینا جولی بود. اما  متاسفانه ، هلی بری بازیگری که همیشه زیبا به نظر می رسید در این شب به خاطر لباس شبی که پوشیده بود و به رنگ های متعدد و با بهره گیری از طرح های شلوغ بود نتوانست به زیبایی همیشه باشد . شما چه فکر می کنید ؟ 

 
Jennifer Lopez
رتبه : B
جنیفر لوپز یک بار دیگر ثابت کرد که او قطعا می تواند یکی از بهترین و شیک پوش ترین مدل های سال باشد. لباس شب آستین بلندی که تمامی آن تور بود به همراه یک گوشواره الماس و بسیارخیره کننده او را در این شب بسیار زیبا نشان داد. البته او در سال قبل هم در همین سبک لباس پوشید و روی فرش قرمز ایستاد.ما دوست داریم که او را در مدلی کاملا جدید ببینیم.

 
Jessica Alba
نمره A 
 جسیکا آلبا در این شب  لباس شبی هلویی رنگ و پر زرق و برق به تن کرد که با چهره او کاملا همخوانی داشت. موهای موج دار ، گردنبند الماس و یک کیف دستی زیبا ، مدل و تیپ او را بسیار شیک نشان داد.
 

Leonardo DiCaprio
رتبه : A
پس از آنکه مشخص شد او در بسیاری از فیلم هایی که برنده جایزه گلدن گلوب شدند بازی کرده است ، او بر روی فرش قرمز ایستاد و در نهایت نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل برای فیلم " جنگ و بند و زنجیر " شد.
 

Heidi Klum
رتبه : B+
طبق معمول ، هایدی کلوم ، با یک لباس سفید بلند و یک طرفه روی شانه اش در این شب دیده شد. یک لباس شب سفید با یک یقه طلایی و کفش طلایی توانست بسیار پر زرق و برق و زیبا به نظر برسد . گیسوان بلند و طلایی و گوشواره ای طلایی او را زیباتر از همیشه نشان داد.
 

Hugh Jackman
رتبه : A
 برنده بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم درام " بینوایان " شد. فیلمی که در این شب جوایز زیادی را از آن خود کرد .در این شب هیو جکمن در یک کت و شلوار penguinدیده شد!

 
Marion Cotillard
رتبه : B-
اگر چه در خانه گلوب به عنوان بهترین بازیگر نقش زن معرفی نشد، اما او موفق به راه رفتن بر روی فرش قرمز شد. مجله وگ افزود : او بازیگر " زنگ و استخوان " است که  موسسه طراحی لباس و مد بانوان - لباس و موهای او را بسیار ساده طراحی کرد. از نظر این مجله می توان گفت لباس او می توانست در بین 10 لباس برتر این شب قرار گیرد. شما چه فکر می کنید؟

 
Kristen Bell 
رتبه : D
با عرض پوزش از کریستن. ما می دانیم که او باردار است .اما متاسفانه ، این دلیل خوبی برای لباس بسیار یکنواخت و نه چندان زیبای او نبود. او بازیگر فیلم "خانه دروغ" بود و بر روی فرش قرمز آمد.

 
Helen Mirren
رتبه : B+
هلن میرن در لباس شبی سیاه رنگ  و با گلدوزی های طلایی روی آن در این شب دیده شد. این بازیگر67 ساله در صدر گروه بانوان بازیگر مسن هالیوود قرار دارد. " هیچکاک " نامزد هلن میرن هم با کت و شلواری سیاه و سفید به همراه او بر روی فرش قرمز آمد.

 

Adele
رتبه : B
 آدل شب رویایی را در گلدن گلوب سپری کرد. این بریتانیایی در یک لباس بارداری مشکی رنگ و زیبا دیده شد. در حالی که او به همراه اولین فرزند خود که در اکتبر به دنیا می آید بر روی فرش قرمز ایستاد و این برای او بسیار رویایی بود. او برای آواز خواندن در آخرین فیلم جیمزباند ( Skyfall ) جایزه گرفت.

 
Julianne Hough
رتبه : A-
جولین هاف در یک لباس سفید و طلایی بسیار سنگین روی فرش قرمز رفت. مدل موهای او به صورت پف کرده بود، او به مانند ستاره ای در فیلم " پناهگاه امن " درخشید. کیف دستی ساده ای که در دست داشت او را در این شب زیبا تر جلوه داد.
 

Taylor Swift 
رتبه : A-
تیلور سویفت  در یک لباس بادنجانی دیده شد. او در این شب  ، سبک هری را پیش گرفته بود! خواننده 23 ساله ای که بر روی فرش قرمز آمد و با لباسی دنباله دار و در عین حال ساده در این شب بسیار چشمگیر به نظر رسید . گوشواره هایی سنگین که بر گوش داشت و با نگاهی خیره کننده  و ژستی زیبا بر روی فرش قرمز ایستاد.


 Julie Bowen
رتبه : C+
جولی بوون در یک لباسی که روی شانه آن یک طرفه بود دیده شد. لباسی به رنگ آبی بود. او زیورآلاتی زیبایی را به دست خود انداخته بود . او یکی از طرفداران " خانواده مدرن" است و باید گفت : جولی نگاهی به مانند الهه های یونانی دارد .فکر نمی کنید او می تواند یکی از مدل های زیبای 2013 باشد؟
 
 
Robert Pattinson
رتبه : B 
اگرچه رابرت همیشه تی شرت و شلوار جین را ترجیح می دهد، اما او برای حضور در یک مراسم رسمی کاملا تغییر لباس داده بود! در این شب خاص ، او یک دست کت و شلوار مشکی و کراوات پوشیده بود. او در این مراسم  جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی را گرفت.
 

Stacy Keibler
رتبه : A
استیسی در شب گلدن گلوب تماشاگران را کاملا به وجد آورد.  او در یک لباس بلند بدون یقه و ساده بر روی فرش قرمز ایستاد.لباسی که کاملا ساده و در عین حال زیبا بود.

 

Amy Adams
رتبه : B 
آمی آدامز، در این گلدن گلوب موفق به بازی در فیلم " استاد "  شده بود .او در لباسی باله ای شکل و صورتی رنگ دیده شد. لباس او قطعا زیبا بود. هم چنین او بازیگری با پوست بسیار روشن است که در این لباس روشن پوست او روشن تر هم به نظر رسید. آدامز به دوربین نگاهی کرد و دختر کوچولوی خود را در خانه مخاطب قرار داد و گفت : عزیزم مادرت اینجاست !




تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد