عامل اصلی دعوای فردوسی پورو قلعه نویی ازباشگاه استقلال شکایت کرد

 عامل اصلی دعوای فردوسی پور و قلعه نویی از باشگاه استقلال شکایت کرد
یکی از عکاسان ورزشی که عکس های تمرین پرحاشیه استقلال را به برنامه 90 رسانده بود، با حضور در کمیته انضباطی از استقلالی ها شکایت کرد.



جام نیوز:چندی پیش در جریان دیدار دوستانه استقلال برابر پیکان امیر قلعه نویی پسر خود را با شماره 8 استقلال به میدان فرستاد که اعتراض یکی از هواداران را در پی داشت و کمی بعد استقلالی ها با این هوادار درگیر شده و او را از ورزشگاه بیرون کردند.


یکی از عکاسان ورزشی حاضر در تمرین (نصیر مقدری-عکاس خبر ورزشی) از این صحنه ها عکس گرفت و بیرون از ورزشگاه نیز از هوادار مذکور در حالی که به صورت وی آسیب رسیده بود عکس گرفت و این عکس ها را برای پخش در برنامه 90 به فردوسی پور رساند. فردای آن روز نیز عکس ها در روزنامه خبر ورزشی و سایت خبرآنلاین منتشر شد.


امیر قلعه نویی سرمربی استقلال این اتفاق را برنامه ریزی شده دانست و روز بعد به این عکاس اجازه ورود به محل تمرین استقلال داده نشد و در روز بازی با راه آهن نیز هواداران استقلال با الفاظی ناپسند علیه وی شعار دادند.


مقدری اخیرا با حضور در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به خاطر مصاحبه های انجام شده و همچنین شعارهای سرداده شده علیه وی از استقلالی ها شکایت کرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
منبع:jamnews.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد