واکنش رویانیان به حرکت علی دایی ؛ پرسپولیسی ها همه لنگی هستند!

واکنش رویانیان به حرکت علی دایی ؛ پرسپولیسی ها همه لنگی هستند!

 واکنش رویانیان به حرکت علی دایی ؛ پرسپولیسی ها همه لنگی هستند!
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس معتقد است لنگ برای زورخانه است و همه پرسپولیسی‌ها لنگی هستند!

جام نیوز:محمد رویانیان که در مراسم گلریزان فدراسیون ورزش‌های باستانی و کشتی پهلوانی حضور یافته بود، گفت: «مراسم خوبی بود و امیدوارم در فوتبال هم شاهد چنین برنامه‌هایی باشیم.»


وی درباره شرایط تیم پرسپولیس و اینکه به نظر می رسد با کسب یازدهمین تساوی فصل پرسپولیس به روزهای تیره گذشته بر می گردد عنوان کرد: «هم از بازیکنان توقع دارم و هم از کادر فنی. تحول خوبی در پرسپولیس ایجاد شده است اما کافی نیست و باید این تیم به جایگاه خودش بازگردد.»


رویانیان تصریح کرد: «مساوی دیگر به درد پرسپولیس نمی‌خورد و امیدواریم از این به بعد روی نوار پیروزی حرکت کنیم و اگر کسی توقف کند با توجه به اینکه توقف ممنوع است جریمه خواهد شد.»


مدیرعامل پرسپولیس درباره نگرانی هواداران این تیم در خصوص جایگاه پرسپولیس در جدول رده‌بندی تیم گفت: «کمیته فنی را مامور کردم و به پروین هم گفتم تا هر چه سریعتر عملکرد بازیکنان را در نیم فصل دوم مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد. ملاک ما برای ادامه همکاری با آنها عملکرد فنی بازیکنان بر اساس ارزیابی کمیته فنی خواهد بود.»


مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود علی دایی پس از ورود او به مراسم بلافاصله از جمع خارج شده گفت: «ایشان قبل از اینکه من بیایم از مراسم رفته بود. حتما منظوری نداشته است. دایی برادر کوچکتر من است.»
وی درباره شایعات نیز در خصوص حضور سرمربی خارجی در پرسپولیس گفت: «چنین چیزی درست نیست و با گل‌محمدی ادامه خواهیم داد.»


رویانیان پس از سخنرانی به هنگام جمع‌آوری پول وقتی لنگ را مقابل او قرار دادند، گفت: «ما همه لنگی هستیم. لنگ برای زورخانه است. پرسپولیسی ها همه لنگی هستند!»


وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره کمک او به این مراسم پرسیده بود گفت: «من به پیشنهاد علی پروین که پیشکسوت ماست مبلغی را دو نفری با هم به این مراسم اهدا کردیم.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
منبع:jamnews.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد