چالش در روابط قلعه نویی و نکونام با موضوع رحمتی

چالش در روابط قلعه نویی و نکونام با موضوع رحمتی

 چالش در روابط قلعه نویی و نکونام با موضوع رحمتی
سرمربی استقلال در دعوای رحمتی و نکونام طرف دروازه بان تیمش را گرفته تا همانطور که تیم ملی خانه نکونام شده، استقلال نیز به خانه ای امن برای رحمتی تبدیل شود.



جام نیوز:امیر قلعه‌نویی بعد از بازی با راه‌آهن بدون این‌که کسی درباره مهدی رحمتی سوالی بپرسد، به حمایت از این بازیکن پرداخت و گفت: «به سید مهدی رحمتی تبریک می‌گویم که بهترین گلر آسیاست. در یک صحنه خیلی خوب با یک عکس‌العمل خوب تیم ما را نجات داد و در مجموع عملکردش را ستایش می‌کنم.»


این جملات در راستای سریال حمایتی امیر قلعه‌نویی از مهدی رحمتی بود؛ گلر سابق تیم ملی. پس از کناره‌گیری ناگهانی این بازیکن از تیم ملی، سرمربی استقلال پس از جلساتی که با او در اردوی تیم داشت، مصاحبه‌های سریالی خود را علیه کی‌روش آغاز کرد. قلعه‌نویی همچنین با توجه به موضع رسانه‌ها علیه مهدی رحمتی و حمایت از کی‌روش به دلیل اتخاذ چنین تصمیمی، خبرنگارها را اجنبی‌پرست خواند و روی این حرفش نیز پافشاری کرد. این اتفاق‌ها در حالی رخ می‌داد که امیر قلعه‌نویی پیش از ماجرای رحمتی، معمولا به حمایت از کارلوس کی‌روش می‌پرداخت.


شنیده‌های موثق حکایت از آن دارد که مهدی رحمتی و قلعه‌نویی در اردوهای اخیر بارها درباره اتفاقاتی که در تیم ملی رخ داده و باعث کناره‌گیری رحمتی شده است، گفتگو کرده‌اند. گلر استقلال ابتدا پس از کناره‌گیری از تیم ملی اعلام کرد: «به خاطر مسائل دو ماه اخیر از تیم ملی کنار کشیدم.» اما پس از آن در گفتگویی دیگر صراحتا تغییر موضع داد و گفت: «در 5 ماه گذشته اتفاقاتی افتاد که ترجیح دادم کنار بکشم.»


در واقع او با تغییر گفتار، داستان را نیز به‌طور کلی تغییر داد. رحمتی ابتدا تاکید داشت به خاطر بازوبند کاپیتانی در استقلال، با نکونام به مشکل خورد و ترجیح داد به تیم ملی نرود ولی اخیرا در گفتگو با برخی از دوستان رسانه‌اش موضوع را به شکل دیگری بازتاب داده است: «نکونام باعث شد کی‌روش به دنبال دانیال داوری برود و بخواهد من از تیم ملی بروم!»


این در حالی است که نکونام و رحمتی تا همین دو ماه پیش از دوستان بسیار نزدیک هم بودند و حتی رفت‌و‌آمد خانوادگی نیز داشتند. انتقال این حرف‌ها به امیر قلعه‌نویی باعث شده تا نه‌تنها روابط خود را با نکونام بسیار سرد کند، بلکه علیه کارلوس کی‌روش نیز موضع بگیرد.


گویا حرف‌های گلر استقلال برای امیر قلعه‌نویی حجت بوده است. در حال حاضر کاپیتان استقلال و قلعه‌نویی روابط بسیار سردی دارند و سرمربی برای دومین بازی متوالی نام این بازیکن را در مقابل راه‌آهن خط زد تا نکونام نیز شدیدا دلخور شود. حالا اغلب بازیکنان استقلال تمام این مسائل را تایید می‌کنند و معتقد هستند امیر قلعه‌نویی تنها به خاطر حرف‌هایی که شنیده، بدین شکل علیه خبرنگارها، کی‌روش و نکونام موضع گرفته است.





گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
منبع:jamnews.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد